Substancje psychoaktywne w celach leczniczych

Tematy związane z podejmowanymi terapiami i leczeniem farmakologicznym.
observer
Posty: 505
Rejestracja: sob kwie 15, 2017 3:02 pm
Lokalizacja: woj. Lubuskie

Substancje psychoaktywne w celach leczniczych

Postautor: observer » pt lip 29, 2022 11:22 am

Ja osobiście nie mam żadnego doświadczenia, ale chciałem zapytać, czy ktoś próbował? Pytam, bo czasami czytam kanał Schizoids na Reddicie i tam często ludzie polecają THC/LSD/Psilocybe. Ostatnio był np. temat o skrajnej anhedonii i tam się człowiek wypowiadał, że strasznie na to cierpiał a odkąd miał tripa po grzybach, to poczuł się, jakby mu się w mózgu aktywowały jakieś dawno nieużywane sektory i zaczął odczuwać przyjemność np. nawet ze słuchania muzyki.
"Pacjenci z osobowością schizoidalną uważają się raczej za obserwatorów świata aniżeli jego uczestników".

"Ni boga, ni pana".

W
Posty: 624
Rejestracja: sob lip 04, 2015 12:00 am

Re: Substancje psychoaktywne w celach leczniczych

Postautor: W » pt sie 05, 2022 11:28 am

observer pisze:
pt lip 29, 2022 11:22 am
czasami czytam kanał Schizoids na Reddicie

Dawno tam nie zaglądałem. Bardzo duża produkcja wpisów o zagadnieniach najbardziej podstawowych. Nie chciało mi się przekopywać tego w poszukiwaniu czegoś ciekawszego.

Gdybyś trafił tam czasem na wpis, który wyda Ci się ciekawszy, bardziej wartościowy, to bądź tak miły i podrzuć tutaj link.

observer
Posty: 505
Rejestracja: sob kwie 15, 2017 3:02 pm
Lokalizacja: woj. Lubuskie

Re: Substancje psychoaktywne w celach leczniczych

Postautor: observer » pt sie 05, 2022 11:31 am

No właśnie tam padają takie rady w często podstawowych, a nie tematycznych dyskusjach. Często się to wszystko powtarza, to prawda, ale ja ogólnie lubię sobie poczytać takie typowo schizoidalne narzekanie na życie i świat, bo przynajmniej sam nie narzekam.
"Pacjenci z osobowością schizoidalną uważają się raczej za obserwatorów świata aniżeli jego uczestników".

"Ni boga, ni pana".

Gbur
Posty: 634