Z czego się utrzymujecie?

Tematy związane z funkcjonowaniem w pracy i szkole.
fd09
Posty: 32
Rejestracja: sob lip 12, 2014 12:00 am

Z czego się utrzymujecie?

Postautor: fd09 » sob lip 12, 2014 7:42 am

Ciekawi co robicie na co dzień aby zarobić na życie? Ja aktualnie pracuję jako programista.

zima
Posty: 287
Rejestracja: ndz mar 27, 2016 12:00 am
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Postautor: zima » ndz mar 27, 2016 11:30 pm

Ja sobie znalazłam pracę całkowicie nieodpowiednią dla kogoś chorobliwie nieśmiałego i z osobowością schizoidalną. Mianowicie pracuję na ladach w supermarkecie. I fakt, na początku było mi ciężko wytrzymać napięcie związane z obsługą klientów, ale z czasem się przyzwyczaiłam, chociaż kierowniczką narzeka, że się nie uśmiecham i unikam obsługi. Czasami cieszę się, że danego dnia dostaję do roboty coś poza ladą i mogę zająć się czymś typowo samotniczym, ale czasami wolę zostać na ladzie i męczyć się z ludźmi, kwestia dnia i innych czynników.
https://legionwglowie.wordpress.com/

nonkan
Posty: 23
Rejestracja: ndz kwie 10, 2016 8:42 am

Postautor: nonkan » ndz kwie 10, 2016 8:56 am

Ja mam ok. 24,5 roku, obecnie jestem na rencie socjalnej, nie mam doświadczenia zawodowego i mam "grubsze" rozpoznania niż zaburzenia osobowości - schizofrenia (2016), zaburzenia schizotypowe (2015), zespół Aspergera -jedno z całościowych zaburzeń rozwoju (2008), do tego silne zaburzenia obsesyjno-kompulsywne (F42).
F84.5, F2x, F42.2, obecnie renta socjalna i umiarkowany stopień niepełnosprawności

fifikse
Posty: 309
Rejestracja: pn sty 04, 2016 12:00 am
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re:

Postautor: fifikse » wt kwie 12, 2016 9:33 am

nonkan pisze:zespół Aspergera -jedno z całościowych zaburzeń rozwoju