Praca zdalna

Tematy związane z funkcjonowaniem w pracy i szkole.
fd09
Posty: 32
Rejestracja: sob lip 12, 2014 12:00 am

Praca zdalna

Postautor: fd09 » ndz maja 03, 2015 4:24 am

Zastanawiam się czy ktoś z Was pracuje w domu? Jeśli tak to czy jest z takiej formy zadowolony. Jeśli nie, to czy chciałby tak pracować.

Ja pracuję w domu od 5 lat i wydaje mi się, że to jedna z lepszych rzeczy jaką udało mi się osiągnąć w moim życiu. Pracowałem w ten sposób już w trzech miejscach. Aktualną pracę zdobyłem nie widząc nigdy na oczy mojego szefa ("na żywo"). Ostatnimi czasy z szefem rozmawiam średnio raz na 1-2 tygodnie. Wszystko jest uzgadniane przez internet.

Generalnie wydaje mi się, że to jedna z najbardziej komfortowych opcji dla schizoida. Niestety, zakres zawodów, które można wykonywać w taki sposób jest ograniczona. Po drugie - z moich doświadczeń wynika, że wciąż tylko niewielki odsetek pracodawców chce zatrudniać w taki sposób. Osobiście, mam nadzieję, że taka forma pracy będzie się stawać coraz powszechniejsza.

zielonamroofka
Posty: 2
Rejestracja: ndz maja 24, 2015 12:00 am
Lokalizacja: Sląsk

Postautor: zielonamroofka » ndz maja 24, 2015 2:26 am

Strasznie jestem ciekawe co to za praca?
Przeważnie trzeba wykazać się jakimś doświadczeniem, osiągnięciami itd.
Chyba, że to jakaś praca niewymagająca większych kwalifikacji, ale może się mylę?

fd09
Posty: 32
Rejestracja: sob lip 12, 2014 12:00 am

Postautor: fd09 » ndz maja 24, 2015 5:35 am

zielonamroofka pisze:Strasznie jestem ciekawe co to za praca?
Pracuję jako programista. W biurze pracowałem tylko jakieś 3 miesiące, ale to wystarczający czas abym stwierdził, że nie jest to dla mnie komfortowe.