Praca magisterska

Ogólnie o osobowości schizoidalnej.
Coco
Posty: 2
Rejestracja: wt gru 08, 2015 12:00 am

Praca magisterska

Postautor: Coco » wt gru 08, 2015 8:51 pm

Dzień Dobry,
Zarejestrowałam się na forum, ponieważ studiuję psychologię i przymierzam się napisać pracę magisterską na temat osobowości schizoidalnej. Chciałabym zapytać czy zechcielibyście w następnym roku wziąć udziału w badaniu, które muszę przeprowadzić. Najprawdopodobniej badanie będzie dotyczyło relacji z rodzicami w dzieciństwie.

Zdecydowałam się na ten temat, ponieważ mój brat jest tym typem osobowości. Ciekawi mnie w jakim stopniu rodzice przyczynili się do tego.
Problem jak widać dotyczy mnie również, dlatego na pewno będę śledzić forum i chętnie dowiem się więcej o Waszym życiu i problemach, z jakimi się spotykacie na co dzień.

Pozdrawiam

fd09
Posty: 32
Rejestracja: sob lip 12, 2014 12:00 am

Re: Praca magisterska

Postautor: fd09 » śr gru 09, 2015 2:14 am

Coco pisze:Dzień Dobry,
Zarejestrowałam się na forum, ponieważ studiuję psychologię i przymierzam się napisać pracę magisterską na temat osobowości schizoidalnej. Chciałabym zapytać czy zechcielibyście w następnym roku wziąć udziału w badaniu, które muszę przeprowadzić. Najprawdopodobniej badanie będzie dotyczyło relacji z rodzicami w dzieciństwie.

Zdecydowałam się na ten temat, ponieważ mój brat jest tym typem osobowości. Ciekawi mnie w jakim stopniu rodzice przyczynili się do tego.
Problem jak widać dotyczy mnie również, dlatego na pewno będę śledzić forum i chętnie dowiem się więcej o Waszym życiu i problemach, z jakimi się spotykacie na co dzień.

Pozdrawiam
Cześć,
cieszę się, że ktoś chce zajmować się tą tematyką. Od ok. 6-8 lat mam zdiagnozowaną osobowość schizoidalną. Mieszkam w Lublinie. Chętnie dostarczę materiału badawczego odpowiadając na Twoje pytania. Można kontaktować się ze mną przez system prywatnych wiadomości na tym forum.

Coco
Posty: 2
Rejestracja: wt gru 08, 2015 12:00 am