Cześć anonimowi

Jesteś nowy(a) na forum? Przywitaj się, napisz krótki post o sobie.
jaceo
Posty: 9
Rejestracja: wt lut 16, 2016 12:00 am

Cześć anonimowi

Postautor: jaceo » wt lut 16, 2016 1:26 pm

Mam 24 lata, jestem po technikum, nie lubię ludzi, mieszkam z rodzicami [choć ich nie lubię] ze względu na: ciepło, jedzenie, dach nad głową, brak depresji gdy nie muszę pracować przez wiele lat z innymi ludźmi [brak depresji jeśli perspektywa obcowania z innymi ludźmi dziennie przez więcej niż 4h non stop jest dłuższa niż miesiąc czasu]. Jestem przez nich manipulowany, straszony że mam w sobie szatana, że powinienem iść do ludzi i zobaczę jak jest u nich fajnie, nie dociera do nich jak mówię że muszę pracować bez ludzi tylko od czasu do czasu mogę się z nimi spotykać (praca samodzielna bez kontaktu wzrokowego innych ludzi i raz na jakiś czas np. 4h zapisanie projektu czy coś w interesie). Pracowałem w kilku firmach i zawsze się zwalniałem ze względu na ludzi - nikt nie chce ze mną pracować. Nie mam lęków, fobii, paniki mam stoicki spokój, zawsze poważną twarz, nie potrafię się uśmiechać, żartować, ludzie mnie odbierają za jakiegoś aroganckiego i gniewnego człowieka a ja taki nie jestem po prostu tak mi organizm/mózg układa wyraz twarzy, nastawienie itd. Kocham siebie a ludzie mówią najpierw pokochaj siebie by pokochać innych - idioci... Aktualnie pracuje w jakiejś firmie i znowu ludzie mnie w niej nie chcą, śmieją się mi w twarz, nie odpowiadają już nawet cześć, patrząc na mnie machają głową na nie..., obgadują mnie i mobbingują, niektórzy spokojniejsi zalecają dyskretnie bym się zwolnił: "wiesz jak nie chcesz pracować to możesz się zawsze zwolnić, zobacz tamten chłopak już się zwolnił...". Miałem plany, cele, marzenia że po 5 latach pracy w tej firmie kupię sobie działkę bez kredytu i ekokapsułę (10tys zł.)[google: ekokapsuła] Wszystko szlag trafił (znowu!) po starciu ze społeczeństwem, nic im nie zrobiłem po prostu chciałem trochę spokoju a oni mnie uważają za jakieg